Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

Informační portál o dotacích pro podnikatele

přináší

Pro více informací volejte
800 505 565

Prezentaci v zahraničí podpoří program Marketing

Prezentaci v zahraničí podpoří program Marketing

28. květen 2015

Stejně jako v minulém rozpočtovém období pomáhá program Marketing především s prezentací českých firem na zahraničních veletrzích a výstavách. Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásí na začátku června první výzvu k předkládání žádostí o dotaci.

Podle posledních informací si podnikatelé, kteří už mají s programem zkušenosti, nemusí příliš lámat hlavu se zkoumáním nových pravidel. Dotační program se totiž z velké části shoduje se svým předchůdcem a jmenovcem.

Program Marketing nabízí malým a středním podnikům (do 250 zaměstnanců), fyzickým i právnickým osobám dotaci pokrývající 50 procent nákladů souvisejících s účastí podniků a prezentací jejich výrobků na veletrzích a výstavách pořádaných mimo Českou republiku.

co bude možné financovat?

  • pronájem, zřízení a provoz stánku na výstavách a veletrzích včetně služeb spojených s provozem stánku, které se hradí organizátorovi či zhotoviteli stánku
  • dopravu vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení na veletrh a výstavu a zpět, včetně balného a manipulace zajišťované externím dodavatelem
  • marketingové propagační materiály určené výhradně pro veletrh či výstavu

Jedná se o náklady placené třetí straně (na fakturu), které jsou spojeny s konkrétním veletrhem nebo výstavou. Nelze tedy dotovat PR, reklamu a marketingové materiály určené obecně pro zahraniční pobočky, či obchodní partnery

Dotaci může získat podnikatel se sídlem mimo hl. m. Prahu, nebo ten, který disponuje provozovnou mimo metropoli, kde je realizována ekonomická činnost, k níž se účast na veletrhu či výstavě vztahuje. Tato činnost musí spadat především do následujících oblastí: průmysl, IT a stavebnictví. Nově bude možné podporovat i obchod.

Jak bylo uvedeno, míra dotace dosahuje 50 procent z reálně vynaložených nákladů, absolutní rozpětí začíná na 200 tis. a končí na 5 mil. Kč. V rámci jednoho projektu je možné během tří let navštívit 15 zahraničních akcí (5 za rok), přičemž dotace na dopravu exponátů na jednu akci činí maximálně 150 tis. Kč a na návrh a výrobu marketingových materiálů pro jednu akci nanejvýš 50 tis. Kč.

Žádosti v první výzvě bude možné podávat od června do listopadu 2015.

Dotazník žadatele o dotaci

Zjistěte, které dotační programy jsou pro vás vhodné.

Nejbližší akce

3. srpen 2016, Pardubice Žádost o platbu a monitoring projektu v OP PIK

Aktuality e-mailem

Zanechte váš e-mail, abyste o aktuálních dotačních možnostech věděli jako první

Nesprávný formát e-mailu.

Aktuální dotační programy

Inovace - Inovační projekt výrobní technologie vč. nehmotného majetku a investic do nemovitostí
Úspory energie snížení energetické náročnosti, zvýšení energetické efektivity
ICT a sdílené služby - vývoj SW mzdy a investice do dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku
Zobrazit vše
  • bezplatná konzultace vašeho záměru
  • příprava dotačního projektu
  • zpracování žádosti o dotaci
  • realizace výběrového řízení
  • administrace projektu po schválení dotace
Chci se poradit
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace