Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

Informační portál o dotacích pro podnikatele

přináší

Pro více informací volejte
800 505 565

Marketing

Hlavním cílem programu Marketing je podpořit efektivní prezentaci malých a středních podniků na zahraničních veletrzích a výstavách, kde mohou navazovat nová obchodní partnerství. Program Marketing pracuje do roku 2020 s celkovým rozpočtem blížícím se k 1,2 mld. Kč.

Obor podnikání: Zpracovatelský průmysl, Technologie, IT a telekomunikace, Stavebnictví, Obchod a služby, Těžba a dobývání, Vodohospodářství, Jiné Výše dotace: 200 tis. - 4 mil. Kč
Velikosti podniků: Malý podnik, Střední podnik Stav výzvy: Program v současné době není otevřen
Dotace na: účast na zahraničním veletrhu či výstavě

Jaké aktivity budou podporovány?

  • účast podnikatelů na zahraničních výstavách a veletrzích s cílem navázat nová obchodní partnerství či oslovit nové trhy, přičemž v rámci jedné žádosti je možné žádat o účast na více veletrzích
  • omezení: dotace se týká pouze výstav či veletrhů realizovaných v rámci daného projektu, nelze dotovat obecně reklamu, PR či marketing na daném trhu 
  • není možné podpořit účast na výstavě či veletrhu, která je již dotována z jiných zdrojů Ministerstva průmyslu a obchodu nebo je realizována hromadně s pomocí agentury CzechTrade 
  • náklady mohou být dotovány pouze pokud jsou vynaloženy po podání žádosti o dotaci
  • v rámci nákladů na zhotovitele stánku a PR materiálů je nutné provést výběrové řízení, pokud náklady přesáhnou na jednu z aktivit 500 tis. Kč

Na co se vztahuje dotace?

  • pronájem, zřízení a provoz stánku na výstavách a veletrzích v zahraničí, poplatky za účast včetně utilities 
  • doprava vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení na veletrh a výstavu v zahraničí a zpět, vč. balného a manipulace zajišťované externím dodavatelem
  • marketingové propagační materiály pro účely účasti na konkrétním veletrhu nebo výstavě v daném jazyce, inzeráty v tisku ve formě pozvánky na veletrh

Pro koho je program určen?

  • malé a střední podniky 
  • žadatelé se sídlem v Praze musí prokázat, že se náplň projektu týká ekonomických činností probíhajících v provozovně mimo Prahu

Výše dotace

Konkrétní výše dotace na jeden projekt se bude pohybovat mezi 0,2 a 4 miliony korun.

  • míra dotace je 50 % způsobilých nákladů bez ohledu na velikost podniku
  • dotace na náklady na dopravu a propagační materiály je hrazena v režimu de minimis

klíčová hodnotící kritéria

  • ekonomický přínos (zvýšení objemu výroby, rozvoj příležitostí pro export)
  • tržní potenciál (uplatnění produktů na daném regionálním trhu, prokazatelné posílení pozice na trhu)
  • reálná zkušenost se zahraničními výstavami
  • kvalitně zpracovaný rozvojový plán podniku
  • hospodárnost rozpočtu
  • dosavadní zkušenosti s exportem

Chci konzultovat svůj projekt

vyplňte kontaktní údaje a my se vám ozveme
nebo volejte na zelenou linku +420 800 505 565

Na dotazy odpovídá

Martin Hýža


Garant programu

Dotazník žadatele o dotaci

Zjistěte, které dotační programy jsou pro vás vhodné.

Aktuality e-mailem

Zanechte váš e-mail, abyste o aktuálních dotačních možnostech věděli jako první

Přihlášením k odběru newsletteru souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Nesprávný formát e-mailu.

Dotační rádce

Čtyřnásobné navýšení limitu výběrových řízení

Rychlejší realizace projektů, méně administrativy, úbytek komplikovaných a...

Několikanásobně vyšší šance na úspěch pro výrobní firmy

Vybrané regiony letos nabízí podnikatelům extra výhodu oproti zbytku ČR....

Dotační expert z enovation radí jak na dotace na vysokorychlostní internet

Dotační program Vysokorychlostní internet vstoupil vyhlášením druhé výzvy do...

Zobrazit vše
  • bezplatná konzultace vašeho záměru
  • příprava dotačního projektu
  • zpracování žádosti o dotaci
  • realizace výběrového řízení
  • administrace projektu po schválení dotace
Chci se poradit
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Informace o zpracování osobních údajů